28 November 2008

Grattis Kusin-Vitamin! <33
:D ♥

I
dag när jag vaknade imorse så var jag så jävla tjock i halsen att jag faktisk knappt kunde svälja mitt eget saliv, bokstavligen. Och ont som fan gjorde det också ):

Aja. Tog min valiga dos av mediciner, gick och la mig igen, försökte käka lite blåbärssoppa och tack och lov så gick det ner!
Sen somnade jag. Skönt. När jag vaknade så var den värsta svullnaden borta.
Men men.

Idag ska jag inte göra så speciellt mycket. Bara ta det lugnt I guess. Hade varit bra om man hade kunnat få lite kläder tvättade dock. Får väl springa ner till tvättstugan sen och kolla om där är tvättid, för jag har fan inga kläder kvar O.o

Bygga på naglarna imorgon. Måste köpa present till kusin också >.<

Saknar dig, C
Saknar tjejerna i klassen som fan också! <33
):

Haha go for the GossipGirl-stile
xoxo / Kicks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0