26 november 2008

Ijahap.

Opererade bort halsmandlarna igår ju <:
Man åkte dit, tog lite blodprover, bytade om till världens fulaste kläder HAHA trodde jag skulle dö av flabb där xD
Sen fick man sitta i ett väntrum, fick morfintablett och blev så jävla trött att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta xD Mådde illa av hunger och så trött jag var dessutom så jag fick gå in till ett annat rum och gå och lägga mig, där jag även fick dropp. 15-20 minuter senare så var det då min tur.
Tyckte det kändes som evigheter innan jag blev nersövd för jag var helt i medvetandet och pratade med dom andra sen poff, var jag helt väck. Kändes som att jag hade varit borta i typ3 sekunder för när jag vaknade så hade jag ont i halsen. Snacka om att jag var groggy då ><
Spydde en gång, gammalt blod. Fy fan säger jag bara. Smakade typ mens i käften >.<
Aja.
Nu knarkar man tabletter osv.
Inget kul, äckligt som fan. Speciellt den flytande alvedonen som smakar som nån söt/sur snaps :S
Snacka om att jag inte kommer att kunna snapsa efter detta -.-' Typ bad memories.

Jahap. Är sjukskriven fram till den 5 december varjefall.
Göttans :D

Aja. Jag hoppas verkligen att pappa åker till syrran och målar väggar imorgon igen.
Vill att Cof ska sova över här. Saknar honom massor.
På lördag så ska jag och syrran bygga på naglarna :D
Nice nice.

För övrig så har dagen sett ut ungefär såhär:
Vaknade, proppade i mig medicin. Tog det lugnt, sen så skulle jag och morsan egentligen åkt till Jasse för att kolla kisekatterna men det blev ju inte så för det gick inte av en anledning, så vi åkte in till stan istället. Hälsade på morfar, hyrde filmer och handlade köttsoppa, glass, tidning till mig :P köpte även Gouda-ost! GOTT <33 Dock smakar det inte ett piss för min del just nu ):
har inga smaklökar kvar längre så allting smakar fan bara äckligt.
Det är typ som när man har skollat tungan på jävligt varmt Té/Kaffe/Varm O'boy eller vad man nu gillar att dricka..
Och då menar jag hela jävla tungan. -.-'

Fy fan ): Jag älskar mat, vetifan hur många gånger jag har försökt att stoppa i mig normal mat utan att lyckas.
Köttsoppan fastnade i halsen på mig makaronerna med makrill smakade fan skit idag så det var inte lönt att fortsätta på det. Nudlar var det inte ens lönt att koka för det hade inneburit att jag hade fått mosa dom som igår och det orkar jag inte.

Fett hungrig och morsan skulle egentlige nlagat mat till mig..
Men jah. Det blir nog inte så. Klockan är ju trots allt halv elva -.-'

/:
Aja. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0