20 November 2008

Nu börjas det igen.
Så fort det känns att livet börjar leka igen och allting känns mycket ljusare så är det som att en jäkla meteor landar på en och gräver ner en sådär 100 meter under marken.
Igår måste fan varit en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv. Kändes som det varjefall.
Jaja.
Hela dagen började faktiskt bra. Jag var glad, lagom pigg, Cof skulle sova hos mig på kvällen och allt. Men så fram mot eftermiddagen så började det. Cof kunde inte komma för han hade arbeten att göra, vilket gjorde mig lite besviken och ledsen för jag hade verkligen sett fram emot att träffa honom. Sen fortsatte oturen med att jag tappade en sak till mina hörlurar och när jag kom hem så var jag så arg så jag fullständigt sket i att göra något. Satt vid datorn och gissa vad som händer då!!
Jo, NÅGON HACKAR SIG IN PÅ MIN BDB OCH MSN.. Igen!
Och jah, ska nog inte glömma att jag bråkade ganska rejält med Niklas också. Trodde fan han var en av dom normalaste snubbarna jag har träffat men han ligger på samma nivå som alla andra killar jag har träffat, om inte lägre.
Snacka om att den människan inte kan gilla läget och gå vidare.
Aja, efter det hackade sig någon in på mina konton. Funderade på om det kunde varit Niklas, men är han verkligen så smart för det? Jag menar, sist någon gjorde det så hackade dom sig in på min mammas msn också. Hur moget är det på en skala? Man måste ha rätt mycket skills för att komma in på andra konton man aldrig har hört talas om innan? :S
Jaja. Mådde skitkasst efter det.
Och som grädde på moset så började jag bråka med morsan också.
jag sa att jag inte ville till skolan pga att jag mådde dåligt över allt som har hänt och plus att jag hade ett prov (som jag för övrigt inte fattade ett skit av) och så hotade hon med att dra in mina pengar bla bla.
Och jag säger då: Då kan jag lika bra skjuta mig själv för det är så uppskattad jag känner mig
Mamma : ja gör det..

Jovisst. Grät i 10 min sen deckade jag.
Imorse kommer mamma in och väcker mig och förväntar sig att jag ska till skolan. In my ass.
Bara tanken på att gå runt i skolan med ett fastklistrat leende på läpparna får mig att vela dränka mig själv.
Jag orkar seriöst inte hålla på att bygga upp en fasad så att folk ska tro att jag mår så jävla bra bla bla hit och dit, le när jag hellre hade gråta och skrika så mycket att jag knappt kan andas.
Tror jag behöver det. Men jag kan inte.

*suck*

Ångest.
Jag är så himla opepp på allting just nu.

Anyway, jag ska opereras för mina halsmandlar på tisdag (25/11).
Roligt roligt. Ledig från skolan i en vecka. Ska faktiskt bli skönt, jag behöver verkligen det.



Kommentarer
Postat av: Jocke :)

inte svårt att göra det ;) den som gjorde det skicka antagligen ett virus som visar allt du gör på datrn, går din mamma in på sin msn då också på din dator så kommer personen in på den också.... inget med att vara smart och göra, bara att veta vad programet heter :$

2008-11-22 @ 14:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0