Varför?

Vad gav jag mig in på...
Jag visste att du skulle göra det igen..

Jag hatar dig Simon Ward.
Du kan dra åt helvete.
Du är inte värd något. Inte ett skit.

Jag är så jävla dum som trodde på dina ord.
Jag trodde du menade allvar denna gången. Men fan heller.
Jag gav upp en vänskap bara för att ge dig en chans till.
Du var inte värd den chansen.
Det var inte värt att förlora den vänskapen.
Du är ett svin, rakt igenom.
Du är inte värd något.

Våga bara komma till mig igen. Våga bara skriva ett enda jävla ord till mig igen..
Jag ångrar allt. Jag ångrar att jag ens började prata med dig från första början.
Jag hatar dig.



Jag saknar Tess /:
Dock vill jag inte åka till skolan. Fast på ett sätt vill jag det, för då kan jag komma ifrån allting, slippa tänka på annat och förhoppningsvis kunna koncentrera mig på skolan och på mitt arbete, som för övrigt måste va klart denna veckan. *suck*

Jag orkar inte mer.
Det är bara massa strul hemma också.

Det är verkligen så att när något går dåligt så ska allt gå dåligt. Allt bara går åt helvete. Jag öskar att jag va liten igen. Då tänker man inte så mycket på det här med kärlek, inte problem hemma, inget man förstår sig på varjefall. Eller varför inte t o m gammal. Då har man inte mycket mer att bry sig om. Varför skulle man egentligen? Man ska ju ändå dö..

Kommentarer
Postat av: lisa

Kika gärna in på min blogg! :)

2008-03-28 @ 16:15:10
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: af

Kika gärna in på vår blogg om du vill vara med och tävla om ett par läckra pumps!

puss o kram /a&f

2008-03-28 @ 16:55:31
URL: http://tootally.blogg.se
Postat av: Tessan

saknar dig med :(
vi får planera något riktigt elakt vi kan göra mot simon MOAHHAAHHAHHAHAH

2008-03-29 @ 18:48:18
Postat av: LEKiiiZ

du är iaf inte ensam om å hata honom :*

2008-04-10 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0