Torsdag den 27 mars

Jaha. Då sitter man i datorsalen på Sallius.
Sov ju över hos kusinen (:
Innan vi somnade typ så hade vi slagge xD HAHA.. Hon gjorde en sån.. jah. Hon vred om min bröstvårta xD de gjorde ont xD Gjorde lika dant på henne xD HAAHA
Jaja, satte igång Herkules efter det. xD
Somnade väl vid 1 halv två. Kunde inte sova xD Jaja.

Än sålänge har de vatt kul (: Skönt med normala lektioner xD haha :P
Inga jävla konstiga jävla scheman och skit >.< usch.
Kanske ska med hit imorgon? :O
Fick ju en uppgift jag med på svenskan, typ man fick ett ämne man skulle berätta om. Jag fick Gylfens uppkomst. Jasse fick historian bakom snusdosans form xD hahaha. Så ska man typ skriva ned lite, hitta på om man inte kan, så ska man hålla föredrag om det sen :P
jaja xD

Senare idag ska man med Jasse till hennes dans (: ska väl bli kul att se ;P

Och Jasse har sökt till Idol. Hoppas hon kommer vidare! :o jag tycker hon sjunger bra varjefall ;P

Känner mig trött just nu.. >< Blä.
Jaja babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0