26 mars 2008

GRATTIS SYRRAN!
Men du är i Makedonien din jävel!
Men grattis på din 23-års dag ändå..
;P

Jaha.

Såhär har väl min vecka sett ut.
Torsdags åkte man ju då till Simon. Va hos honom till igår. Sen fick man ju åka hem för morsan klagade -.-
Men vad jag inte visste var att syrrans ungar va hos oss och att dom skulle stanna tills på fredag!
Ångrar att jag åkte hem.

Jaha. Ja, så då bråkade man lite med mamma om det att jag inte spenderar mer tid med ungarna bla bla, men jag vetifan hur många gånger jag har sagt till henne om att jag har inte tålamod för det, att jag försöker men bara blir irriterad i slutändan.. Dessutom så känns det som att jag är bara i vägen ändå.. Orkar inte höra ständigt tjat om att jag ska leka mer med Emma och Elena.. Orka! Jag klarar inte av det!
Jaja, mamma började gråta. Jag hatar, verkligen HATAR att se henne gråta. Gör ont i hjärtat på mig då ): Vill inte se min mamma gråta.
Jaja.. Så pratade man med Simon om man kunde komma till honom idag igen för jag ville komma hem ifrån, slippa allt de där som händer hemma. Och då sa han först att det gick bra.
Men idag sa han att det gick bra att jag kom även om jag frågade om han verkligen ville det. Han ville ha tid för sig själv också.. Visst fattar jag med. Alla behöver väl lite andrum emellan åt. Men kunde han inte bara sagt direkt "Kan du inte komma någon annan dag? Jag vill kunna va med andra vänner bla bla osv" direkt? Då hade jag inte tagit de lika hårt som nu... Visst, jag är rätt melodramatisk av mig, och värre blir jag när jag redan känner mig nere över något, typ som det här med mamma. Men jaja.

Men det kom en räddare i nöden. Kusin-Vitamin frågade om jag ville hänga med och fika på Tre Kronor med, jah man kan säga f.d Norrevångsbrudarna och jah, Jasse är visserligen Ekenäsare men ändå xD :P
 Det var trevligt (: Tog en Caffe Latte och en Cola.. Fan va jag kände mig uppblåst. Typ hällde i mig colan för jag trodde att vi skulle dra xD haha Öhh
jaja, Tog bussen hem till mig. Haha visade våra fåglar för Jasse :o xD
Lyckades fånga Franz. Så söt xD Han började bitas xD HAHAH Kändes ju dock inget men ändå :P Han vande sig vid det efter ett tag. Tror jag va mer skakis än vad han va xD
Sen när jag skulle ta in honom i buren igen så öppnade jag handen och så la han kvar där :D Hihi söt xD Jävla gula pippi.. Efter han hade flygit bort satt han och bara glodde på mig och pratade med mig xD HAHAHAH
LOL

Jaja. Sen åkte vi hem till Jasse. Jag ska nämligen sova här och jag ska följa med henne till skolan imorgon ;o
Haha :P >.<
Äh.. De får va.. Babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0