18 mars 2008

Ueee.. Håller på med projektarbete nu..
Ligger efter som fan i allt.
Det enda ämnet jag vet som det går bra i för mig är matte O.o haha :P
Sick.

Imorgon ska man till Simon (:
Fast först måste jag åka hem, för att jag måste hämta mitt smink O.o Sånt jävla fitthuvud som jag är så glömde jag mitt smink. Fick värsta utbrottet, kastade mobilen i väggen och skrek jävlar i det xD hahahah
Erhm ja.

Måste försöka komma med till typ Familia eller Väla idag, Måste köpa ny foundation. Mitt börjar ta slut. Får typ öppna flaskan och peta ut sista innehållet med en pensel :S xD
Jaja.

Sånt är livet..

På fredag ska man se Simon spela på Perron 23 (: naajs. Fyllefan for sure.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0