16 mars 2008

Söndag ja.
Har inte skrivit på länge, men kan väl typ berätta lite vad som har hänt denna veckan.

Måndag: Skolan, va på planeringen men vid lunch och eftermiddag söp jag xD haha Senare på kvällen mådde jag skit, jag va inte full då!!, men jag spydde.

Tisdag: Sket i skolan. Orkade inte. Satt typ hemma. Pratade med Nadine, och nu är vi inte vänner )': </3
Jaja, mådde psykiskt dåligt. Hatar verkligen att förlora vänner.

Onsdag: Va inte i skolan. Orkade fortfarande inte...

Torsdag: Sket i skolan xD Simon kom till östra :P Han lagade mat till mig och Tess xD haha

Fredag: Stack till skolan xD
Efter skolan så dushade man, gjorde vid sig. Vid halv sex stack man till Dennis Pizzeria där typ alla var samlade. Satt där och snackade med bönderna/golfarna xD Va typ bara killar där från min skola och jag xD haha :P sen började damerna också droppa in (: Där efter drog man sig ut för att samlas utanför Niko's. Folk började öppna öl osv. Bussen kom, folket steg på och alla började supa xD haha
Väl framme va alla nitade och glada, sjöng massa låtar. Gick in, va fan heller inte mycket folk där inte. Jaja. Östrabarnen tog över stället xD Mycket dans och drickande :D De va faktiskt rätt kul (:
Där va dock inte 500 pers som de sades att de skulle va. Va väl mer typ 300 pers. Max.
Jaja kul va det (:
Så va de meningen att jag skulle sova hos Cassie sen gick inte det längre och jag bara jaha? xD Tur nog erbjöd sig Björn att jag kunde sova hos honom. Haha. Jag och Jesper tog sängarna så fick Björn sova på golvet xD hahaha. Somnade väl vid 6 på morgonen.
 
Lördag: Vaknade vid 10-11. La och drog oss en timme och käkade chips och drack läsk till frukost xD haha. Stack in och kollade på Mysteriet på Greveholm, sen körde vi. Lämnade först av Jesper i Klippan, sen fick jag skjuts hem till Eslöv. Gött, slapp jag åka tåg O.o

Väl hemma så lekte man med Elena lite. När dom hade åkt hem, stack man in och duschade, gick och la sig när man väl hade precis somnat ringer mobilfan. Jaja. Somnade om igen, tro fan att de ringer igen >.< Haha Gav upp med sovandet sen xD

Söndag: Fint väder idag ^^ Har typ suttit här hela tiden xD haha :P
Jävla nörd jag är.
Men men :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0