22 januari 2008

De va ett tag sen..
Vi har gått in i en ny schemaperiod nu i skolan..
Vi gör våra egna scheman varje vecka -.-
Fast de som är skönt är att man kan ändra de hur man vill, när man vill xD haha

Igår hade vi handboll på idrotten. Kul faktiskt :D
men fy faaan va jag har träningsvärk nu :S
Har träningsvärk i hela ryggen, armar, mage, rumpa och lår :S
Helt sjukt >.<
Plus att jag landade lite fel när jag skjöt mot mål..
Så mitt knä spökar lite nu.
Men men

Jag och Tessan har flyttat till lägenheten nu!
har bott där i 1 vecka och 1 dag nu xD
De är najs ^^
Och nu har vi tv också ;D så de blir inte att man sitter vid hennes dator hela tiden :P

åjå.
Vill festa i helgen..
Men de är väl säkert inte en jävel som festar.
Har fan inte festat sen nyår och de är drygt :O
jaja
babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0