2 december 2008

hopp. Nu får man sitta och skriva 2008 tills man har fått in det i huvet.

Jaja.
om det blir som jag vill, så ska jag åka till halmstad imorgon och pierca mig (:
Vill pierca tutten :&
hähä. aj säger jag bara xD
Och jag är typ öm om mina bröst nu känner jag. Lite varjefall.

usch ja. Om de inte blir som jag vill, så får jag dra med Sabbe till dk nån dag så får vi pierca oss där ;D
hehe (: Men de blir najs de med. Kan man passa på att handla lite sprit också om man har pengar till det.
Dock får allt de här med pierca sig och sånt skit bli efter sommaren istället, för jag vill helst ha pengar till det också >.< Måste skaffa jobb i sommar.

Hopp. Öhm, jah...
Idag händer väl inte alls så mycket, klockan är ju ändå redan fyra så vad ska hända.
Snöar idag btw.
Vakna klockan två idag.. HAHA trodde klockan va typ 9 :P
Fan va illa. Måste verkligen gå lägga mig tidigt nu och gå upp tidigt annars kommer de att gå åt helvete.
Jaja.

Hmm.
äsch babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0