21 Februari 2008

Hupp.
Nu har man lov typ.

Kan väl säga såhär vad jag har gjort..
v 7
Fredag: Åkte hem till Jesper i Klippan. Hyrde film, handlade lite mat, snacka och sånt. Kollade på filmerna. Hyrde typ Pledge This, Hostel 2 och Spiderman 3. Pledge This sög :P Fan va ytlig film, omg >.<
Hostel 2 va bra, störd, riktigt sjuk men jah :P och Spiderman 3 va också bra :P Gillar den svarta dräkten bättre xD Den är mer typ porr. xD
Jaja. Vi myste lite och sånt också (;

Lördag
: Vaknade typ 7? :S Psych.. Jah, typ la och drog mig. Sen typ hände inte så mycket mer hos honom. Vi käkade frukost, kollade på tv, sen så va jag tvungen att ta tåget vid 2-tiden.
Jaja. När jag kom hem, första jag gjorde va att göra cheesecake xD Sen duschade jag, gäster kom, käkade mat, stack till stan med Tanja och Vanja och fikade på Grappa lite. Åkte tillbaka, käkade cheesecake och kakor och sånt :P Sen va man så gott som död.

Söndag:
Ehm. Minns inte så mycket. Hade sjukt tråkigt tror jag. Om jag minns rätt så stack jag till Gona på kvällen och söp xD HAHAH Fan va askalas jag va. :P Stack hem vid 11, halv 12 tiden. Va så hungrig så gjorde nudlar med fetaost i *dräggel* och sen gick jag och la mig.. Fast allt snurrade så sjukt mycket så jag spydde upp allt jag hade käkat xD haha. Nog godaste spyan ever. Smakade fortfarande nudlar och fetaost. Eftersmaken va dock inte lika god, smaka magsyra.

v 8
Måndag: Jah. Faktiskt ingen baksmälla. Mådde kanske lite illa och så men inget farligt alls.
Hade glömt mina cigg och mina vantar hos Gona. Skulle ändå träffa henne senare på dagen för att vi skulle sticka och sola i stan, men va ju lite desperat. Hon va inte tillbaka förrän vid halv 5 :P Haha fatta att jag va utan en jävla cigg på hela dagen xD Jaja. Hon kom hem, jag fick mina cigg och vantar, vi stack till stan och solade, stack hem. Sen vetifan vad jag gjorde. Jag satt typ bara hemma framför datorn som vanligt antar jag :P

Tisdag: Åkte till Center Syd idag (;
Va inne på "New Yorker". Fan så fina kläder och skor och skit och mög dom har där!! :O Billigt som fan också :D Köpte en bh och en ny plånka varjefall ^^ Behövdes. Men GUUUUUD vad jag ville ha vissa plagg xD Jaja, fick begränsa mig lite för mamma hade inte så mycket pengar >.< Får åka dit någon dag när jag har pengar.. Typ söndag? xD hehe Fast jag tror inte de blir då ens.
Jaja. Åkte vidare till Burlöv Center sen. Käkade lasange där och glass till efterrätt xD Sen kom syrran med Elena för dom skulle handla på Coop. Åkte hem till dom sen, typ surade hela dagen över något men jag vet inte vad.
Påbörjade med mitt CV. Usch ja. Sen blev jag hungrig. Köpte kines, typ fyra små rätter och sen friterad banan med glass till efterrätt ;D Najs.. Mätt som fan efter det jah.

Onsdag: Gjorde inte mycket. Tog lite halvnaken-bilder på mig själv. Sen kom KusinVitamin hit. Vi kollade på film och så. Kollade på Juno och halva Crazy Beautiful. Haha skickade en ansökan till Top Model också xD haha Mest med brist på annat. Ska bli kul och se om jag kommer inte, vilket jag tvivlar på xD Jag är för kort och jag har piercingar. Finns de fler anledningar? ;P



Torsdag: Har inte gjort ett jävla piss idag! Serriöst. Jag har bara suttit här, käkat en massa, tittat på tv och suttit här!. Usch /: Fan va illa. 
 


Btw, I'm the Hulk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0