10 Februari 2008

Hopp. Det var ett tag sen man skrev ja O.o

Hm.
Kan börja med att jag har sökt om till nästa termin. Vill komma in på frisör, någonstans, var som helst, bryr mig inte var bara jag kommer bort från Östra.
Hatar den skolan.
Och allt bara går neråt nu. Precis vad man behöver.
Jaja. Skitsamma, fick varjefall reda på av Jennie att de finns tydligen frisör på Sallius i Eslöv. Och eftersom att jag har studiedag imorgon och ändå ska dit och hälsa på lite folk, så ska jag leta upp ansvarig rektor och prata med honom.

Jaja.

Hmm. Gud, jag vet inte vad jag ska skriva.
O.o

What ever. Skriver en annan dag när jag kommer ihåg och om det har hänt något :P

Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0