29 december 2008

Annoyed

Din inkompetenta idiot.
Fan vad man omringas om konstiga människor som saknar vett i skallen.
Vart fan tar världen vägen?
Allt fler och fler saknar respekt för andra, blir allt mer självcenterade och allmänt fisförnämda.
Har glömt allt om artighet och visa tålamod.
Dömer för snabbt och anser att vissa är inte är tillräckligt bra för dom.
Va fan är det för stil?
Hur fan ska samhället gå framåt om folket inte kan komunicera på ett vettigt sätt?
Ibland kan man inte gå förbi någon och bara kasta en blick mot denne, utan att denna personen slänger en jäkla kommentar och börjar kaxa sig direkt.
Och bara internet är helt jävla körigt.
Folk drar på sig fula attityder, spelar något dom inte är bara för att verka bättre
och starkare än alla andra.
Till vilken nytta?
Vem förlorar vad med ful attityd?
Ja, det är väl ganska uppenbart.
Ska man va sån fitta mot alla så lär man dö ensam.

Jag vet vad jag pratar om, jag har mina åsikter om det.
Det spelar ingen roll vad fan du säger, för enligt mig så har jag rätt.
Jag har rätt om allt, om dig och om allt du har sagt.
Jag må dömma, men jag dömmer inte folk första stunden, jag dömmer när folk väl har visat sitt rätta jag.
Det är då jag drar min slutsats om du tillhör idiot-kategorin eller kategorin för folk med vett i huvudet.


Fucked up asshole.

Anyway.
Helgen har spenderats med Jenny :D
Massa skoj måste jag säga :P haha
Lagat massa mat (inte alltid lyckat)
Men gott var det ;D Och efterrätter och film till det :D haha
Mycket skratt och galenskap som alltid ;D
Och vi får inte glömma Guitar Hero HAHA
Aja :D Najs bajs :D
<3

Usch ja..

I gotta get laid.

Ha det. Bye fuckers.
// Kicks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0