26 december 2008

Haha. Jaha du.
5 dagar kvar till nyår hörru :D

Julafton var nice (:
Var hos min syster i år faktiskt. Massa julklappar som fan. Såklart var ju det mesta till flickorna xD
Själv fick man strumpor, 2 par pyjamas, over knee, 2 parfymer, sängöverkast (dubbelsäng! :O) och så fick bob en massa leksaker och ett halsband av mig :P
Massor med mat blev det. Fy fan va tjock jag kände mig. Trodde min kjol skulle spräcka i sömmarna :S

I måndags festade man med tjejerna i klassen :D
Förfest hos Bexs och sen vidare mot Deep :D
Förfesten var skitkul varjefall ;D resten orkar jag inte skriva :P

På nyår så ska Tess, Jonas, Cesse och Alex komma hit <:
Haha värsta pargrejen och så kommer jag där helt ensam xD haha
What ever :D jag har ju bob fgs ;)
Det blir mat, det blir vin till maten, efterrätt, det blir alkohol och alkohol och en massa skoj hoppas jag på :D
En någorlunda lugn och sofistikerad nyår i år ;D haha

Efter nyår är det dags att ringa försäkringsbolagen och veterinären.
Försäkra katten och sen ska han kastreras.
Måste skaffa avmaskningsmedel till honom snart också.

Usch ja :o
Skita pengar här ja

Nu kommer jag inte på något mer att skriva. Ha det gött!

Eller joh!
Haha.
Jag vann tävlingen i långhårsuppsättning! :D
Fett nice. Fast det var delad första plats med två andra ;D
Dom ska väl till vidare tävling, jag orkar inte än. Jag har tvåan och trean på mig. 

Aja. Ha det gött! 


God Jul och Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0