15 december 2008

Nu sitter man i skolan och har datorkunskap. Jättekul
Borde egentligen sätta igång med att leta efter fakta till projektet om hantverskhistorian.
Men istället sitter jag på bilddagboken och msn och snackar med folk Hahaha
lol

Aja.

Helgen har varit helt okej faktiskt (:
Fredags var det lussevaka. Stack till Jägers med Jenny och Jasse :P Jägers var faktiskt roligt för en gångs skull :P
Lördagen var man bakis. Haha. Jasse kom till mig sen stack vi till stan och hyrde film, stack hem och kollade på filmerna och käkade popcorn. Nice nice ^^
Söndagen så gjorde jag inte mycket under dagen. På kvällen stack man till Flamur ett tag.
Jetekul

Aja. Sista veckan nu.
Åka till Cof på fredag?
We shall see about that. Allt hänger mest på att han inte får annat som kommer mellan.
Och sen lite på om jag kan få pengar till hemresan xD HAHA
Lyckat. Tänkte inte alls på att den 22 var en måndag. Och på fredag är det ju den 19. Vilket innebär att jag är fortfarande luspank..
/:
Jag får hoppas på att mamma och pappa kan bjussa på lite pengar.

Nationella prov i Matte imorgon ): ORKA?! Nej

Hopp.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Så detta får räcka ;D

Pusspuss/ Kicks

Kommentarer
Postat av: Suf

Jag har länkat din blogg på min :D Kolla !

2008-12-16 @ 16:07:51
URL: http://lillasofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0