11 december 2008

Jahap.
Min hals är bra nu. Det enda jag har problem med är att svälja maten :P
Eller jah, det snarare mer fastnar i halsen i en stor klump.
Men för övrig så har jag inga smärtor (: Skönt!

Idag har inte mycket hänt. Idrott på Bellevuestadion, men jag tittade bara på. Och sen var vi på besök på stadsbiblioteket i Malmö xD Mycket intressant.. O.o
Vi slutade kvart över två (:
Åkte hem, latat mig. Morsan har bakat lussekatter så man har krängt det, sen har man suttit här och så har jag pluggat.
Ska skriva tre prov imorgon ):
Har egen hårvård imorgon egentligen, men eftersom att jag inte har mycket att göra med mitt hår så jah :P Dagen får gå åt till att göra uppgifter som inte har blivit inlämnade.

Imorgonkväll blir det lussevaka med Jenny och Gona.
Vad jag hoppas på varjefall och det bara om jag får pengar av pappa.

Har inte så mycket mer att säga.
Hade skoltävling i tisdags (även betygssättande).
Gick sådär. Långhårsuppsättningen gick bra tror jag, men permanenten sög som fan.
Fick bara ett godkänt på den! -.-' Så jävla besviken och frustrerad jag var.
Och jah, dagar har varit allmänt chill för övrigt. Har faktiskt slutat tidigt dom flesta dagarna.
Riktigt skönt (:

Men men. Ha det gött!
Puss Puss / Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0