Onsdag 2/4 -08

EH DÖÖÖÖÖÖ!!

Va fan.. alltså jag missade min läkartid idag! PGA ATT JAG RÄKNADE FEL! Satt på bänken och väntade på busshelvetet typ så skitstressad och så typ räknade jag ut att jag skulle missa min läkartid med en halvtimme..
Så jag ringde ju till mamma och sa det.. Och sen när jag kom hem, typ skitförbannad så räknar jag ut det igen så upptäcker jag att jag inte hade missat de jävla skitet!!! GAAAAAAAAAAAAAAH
VADÅ STÖRIGT??

-.-
Kuk

Jaja.. /:

Anyway. Festade med Kusin i lördags :D
Förfestade hos mig, sen drog man till Pimpas ^^
Haha :D
Tack för en underbar kväll <3

Hopp.. Ska man typ.. Sega idag /:
Bläää.. Finns inget att göra i Östra >.< Så jävla dött här /:
jag måste börja träna eller något. Jag har itne gått upp i vikt men mina muskler har försvunnit och ersatts av fett -.-
skitkul.. Ska börja käka nyttigt.. Mycket fibrer,grönsaker och frukt.
Jag och Tess har pratat lite om det varjefall xD
Och så ska vi springa och träna lite... Behövs för min del.. Tess skulle kunna lägga på sig lite och mer muskler på henne xD haha Hon är så tanig O.o Är orolig för henne.

Jaja.. Ska väl va med Tess, Malin och Cecilia idag då.

Bye bye


Fulla och glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0