24 april 2008

Längesen man skrev här ja..
Och detta är andra gången jag skriver detta.. Jävla skit..


Har vatt på praktik i två veckor nu. trivs skitbra. Hade gärna varit där i 2-3 veckor till.
Alla är skitsnälla. Elaine är skitkul :D fan va vi har skrattat mycket tillsammans ^^
Och Sara, min praktikvärd är jättesnäll :D

Kommer att sakna hästarna. Speciellt Billy <3 <3
):

Måste packa idag varjefall. Sista dagen på praktiken imorgon så jag kommer nog tillbaka sent.
Ska nog inte göra mycket under helgen antar jag. Ta det lugnt och plugga. Har liksom teoriprov i idrott på måndag >.< Orka

Vill inte tillbaka till skolan..

Har färgat håret rött btw xD

Babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0