Välkommen till min nya blogg!

Kicki Gorgievska heter jag. Eller jah. Kallas.
Heter egentligen Kristina.
Om ni undrar vart mitt efternamn kommer ifrån så är de Makedonskt. Jag är med andra ord helmakedon.
Jag är 16 år, fyller år den 22 juli.
Jag går på Östra Ljungby Naturbruksgymnasium, första året. Faktiskt skitnajs här. Bor på internatet här (:
Bor för tillfälligt på "Nya Vårdan", men ska flytta tisdag den 27/11, med andra ord imorgon. Skulle egentligen flyttat idag. Ska varjefall bo i lägenhet hos två hästtreor. Men det är bara tillfälligt. Ska bara bo där till jullovet sen ska jag och Therese i min klass flytta in i egen lägenhet, okej. Egen internatlägenhet men ni fattar xD
Ska bli så skönt att få "eget". Inget jävla stök överallt, inga matrester överallt, inget störigt folk (bor med 8 personer på nya vårdan varav en är tjej som går i min klass, en är golfare och resten är bönder >.<)
jaja. Och så eget KÖK!!! :o Omg, finns nog inget bättre xD Förutom då att man har BADKAR (I hope), och att man slipper dela dass och dusch med 8 andra.
Slippa städa undan 8 personer matrester, skit osv..
OH! Längtar! :D haha
Bodde först i lägenhet med Ronja som också bor på vårdan med mig nu. Men vi va tvungna att flytta pga att två 08 skulle ha lägenheten bara för att dom har helgboende och den informationen att vår lägenhet va dubbelbokad fick ju inte vi reda på förrän veckan innan vi skulle flytta. Vadå förbannad? hade ju liksom köpt in en jäävla massa till lägenheten och vart i helvete skulle man göra av med det?
Jaja.. Orka.

Snart ny lägenhet. 1/1-2008 flyttar vi ^^

najs. Okej :babaj.
Vill du veta något så fråga :P

Kommentarer
Postat av: Emma

välkommen,lycka till med bloggen! ha en mysig kväll! =)

2007-11-26 @ 18:37:24
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0