Happ.. [26 november 2007]

Har man skaffat sånt här också. Jetespännande.. ?
Åjå..

Uppdatering av helgen;
Fredag: Fikade med Simon (: De va trevligt :D Åkte hem, hade sjukt tråkigt sen tyckte Simon att jag kunde åka till honom igen och festa så jag gjorde så xD haha
Festade, folket stack hem, gick och la oss, glodde film sen sov man.
Lördag: Vaknade typ vid tre på eftermiddagen xD haha eller snarare mer gick upp. Käkade frukost, sen fick jag typ säga till mor att jag skulle stanna hos "Jenny Rosenquist" en natt till. (Jag vet. Det är fult att ljuga. Men va fan.. Vad gör man inte för att få ha ett liv.), beställde pizza, glodde på tv, drack starkglögg sen gick man och la sig vid 12 tiden :P Mys, sen decka man.
Söndag: Vakna vid öh? Vet inte.. men i alla fall, va tvungna att gå upp "tidigt" för Simon skulle repa vid ett- tiden. haha fan va kul de va :P Dom va bra, men när dom började improvicera trodde jag att jag skulle dö xD Haha Efteråt "Men de här blev ju nästan bra! Vi kan ju göra en låt av detta!" Typ.. Wtf? xD 

jaja (: Sen så åkte man hem till Simon igen. Hans familj va hemma, dom hade vatt i Halmstad tror jag från lördag till söndag. I alla fall. Vi käkade, sen skulle vi dra igen. Han skulle repa med ett annat band på Perrong 13. Tror jag att de stället heter.. Men jaja. 
Sen va jag tvungen att sticka /': 

När man kom hem så va syrran & co. hemma. Syrran va typ cp- sjuk och med henne skulle man ju dela rum med...
Haha Och idag fick man ju reda på att Simon också va sjuk så blir jag sjuk så är de först och främst han som har smittat mig >.< 
Jaja. Syrran hade tydligen legat hemma hos oss och spytt hela dagen. Skitkul liksom...
Men men.
Simon skulle ju komma och träffa mig en stund på stationen i hässleholm egentligen /: Nu kunde ju inte han bara för att han va sjuk :O Elak xD Ses väl kanske på fredag.

Idag skulle man typ egentligen flyttat till lägenhet där de bor två hästtreor. Internat- Lotta hade glömt bort det helt och hållet så de får bli imorgon -.- 
Hopp.
åjå.babaj
image2
Typ jag, Kicki.


 

Simon ;D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0