29 november 2007

Idag:
Vakna typ halv 6 (?) :S Jaja.
Gick upp, drog på mig ridkläderna,stack till matsalen för att käka frukost och sen va jag tvungen att sticka till Lotta. Hade nämligen fått fel portnyckel så jag kom inte in i går xD inte förrän grannkillen med den snygga bilen kom. Fan va pinsamt. Jaja.
Men Lotta va inte där så Fredrik, matteläraren ringde henne.
Fredrik: Ja jag har en tjej här som har fått fel portnyckel. Hon kom inte in igår..
Lotta: Jah, de måste va Kicki då.
Fredrik: Ja. Hon kom varjefall in igår kväll när nån snygg kille i en snygg bil kom som hade nyckel..
Jag: *flabbar ihjäl mig*

haha omg..

Jaja. Sen åkte man till Gångvad. Red Mio idag! :D
Alltså shit vilken härlig häst! ^^ Va fan riktigt som att sitta på en soffa xD Riktigt jävla bekväm trav och galopp :D Dock nådde jag inte runt med mina skänklar /: :P Jag har för korta ben för de första och för de andra är han lite av en tjockis nu efter att han har stått i ett antal x månader xD Men de gick skitbra :P Han blev lite stissig i slutet,. Han visste knappt vad han skulle göra så när jag försökte få honom att gå i en volt så gjorde han skänkelvikning.. Fråga mig inte varför xD jaja. Fick få in honom på en volt runt Sara sen fatta galopp. Då gick de bra.
De som är bra med honom är att man sitter verkligen nästan perfekt på honom. Och det är ett måste också om man ska nå någorlunda runt med benen >.< :P Åjå..

Efter ridningen mockade vi. Fy fan va jobbigt de va :P jag höll på med EN box i säkert 20 min xD Haha och under den tiden hade Kamilla mockat sådär 4-5 boxar O.o Fan va jag är dålig. Skäms över mig själv >.<
Men sen va de spånunderlag och det är så satans jobbigt :P
man va helt bedövad i armen efteråt.

Fan va jag ska klaga.  Men men
Efter gångvad, va det lunch. Käkade, stack till Lotta igen och fick min nykel. Stack till lägenheten och bytade om och hämtade böcker. Hade gröna k.
Palm har fått tvillingar! :D va gulligt. Så vi hade en vikarie idag och har det nu framöver tills han kommer tillbaka. Men men.
Efter skolan slutat, gick man till lägenheten igen, duschade, gjorde vid sig, läste en stund. Vid fyra stack jag och Tessan och käka på pizzerian :P Gott som fan. Man bara käka sönder sig. Pizza och friterad banan till efterrätt *dräggel*
Fan va jag kommer att ha ont i magen efter de xD jaja. Ska ändå hem imorgon.. :P
jaja. Vi va där till typ halv sju :P

Stack hem, läste, rökte och nu är jag här.. O.o
Haha. Fan vilket tråkigt liv jag har xD

jaja. babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0