28 november 2007

Idag har man vatt på studiebesök... I klippans bibliotek..?
JETESPÄNNANDE? O.o Not...
Haha jaja.
Sen hade man Gröna K som va tråk, lunch, Basmaskin och arbetsmiljö.
Sådär halvboring. Har dessutom mått så jävla dåligt hela jävla dagen.. Eller jah. Skulle väl mer säga hela veckan >.< Så himla jobbigt. Hade ingen aptit, kände riktigt att om jag åt så skulle jag säkert spy upp allt igen. <.< Så jag käkade vid frukosten och nu för en halvtimme sen. Haha fan va detta kommer att sätta sig på röven ;D
Jag får börja banta :o
Säger vi. Lär aldrig hända för jag klarar mig inte utan mat xD
Jag är sådan som äter hela tiden xD Så jag menar. Hur fan hade bara inte de gått. Typ fuskat mig igenom hela dagen. Fast sen och andra sidan är jag sån som äter lite men ofta,  så då är de ju bara till att dela upp målen i ännu mindre mål xD haha fan va illa. Lika bra att skita i att äta.. Or not.

Äe va fan. Hur jävla intressant är detta att läsa på en skala 1-10?
Noll.

Usch. Jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk, vilket jag nog kommer att bli för mina halsmandlar är uppsvullna, jag hostar, mål illa, skallebank osv osv.. Jah. Öhhhh..
Orkar inte vara sjuk. Det är bara så jobbigt och tråkigt. Den enda fördelen med att va sjuk är att man kan sova hur jävla mycket man vill :P Men men

Imorgon har vi ridning och gröna k.
Vill rida någon annan än Olivia nu. Har ridit henne i stort sett hela tiden sen vi började. Känner att jag vill ha någon ny. Visst det är kul att arbeta med en häst där man vet vart knapparna sitter, men vill prova någon ny. Tycker det är så jobbigt att alltid behöva arbeta ned henne och tvinga ut henne i hörnorna vid utgången. Hon ska alltid bli så himla rädd för någonting som inte finns där. Hon är knäpp..
Hade hon inte varit sådan så hade hon fan vatt min drömhäst :P Dock är hon lite gammal. Men va fan.
Men men. Vill prova rida Mio. Han är fin. Bra musklad, ser lätt ut att arbeta med, rör sig fint och jah :P
Åjå..

image3
Olivia II


Ska till väla sen. Har ingenting att göra ändå. Sen ska man väl tråka och typ sova efter det?..
Måste köpa nya cigg imorgon.
Jag borde egentligen sluta röka men jag bara velar fram och tillbaka och vet inte vilket. Dom är bra att ha ibland :P Ciggen gör en lugn när man är förbannad och ledsen. Faktiskt. Det är sant. De är något ämne som skickas ut till hjärnan som gör att man blir lugn :P
Vad jag har hört varjefall ;D Det berättade Jenny J för mig :P

Men men. Babaj

image4


Kommentarer
Postat av: Jenny J

det är bara för att jag är såå extremt smart som jag vet sånna saker ;D

2007-11-30 @ 17:58:49
URL: http://jenniferlinneajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0