27 november 2007

Jaha. har knappt en timmes rast nu så sitter i datorsalen just nu. Tidfördriv ;D
Har vatt på Gångvad idag. Jag och Carro klippte Robban. haha fan han fick panik i början men blev lite lugnare sen. Men men. Och dom har bytt ut skären på klippmaskinen (TACK OCH LOV) för sist jag klippte så lämnade den gamla skären efter sig värsta jävla ränderna :S Snyggt liksom?

Jaha.
Imorse mådde sååå jävla dåligt >.< Gud. Mådde illa innan frukosten och så jävla mycket värre efter frukosten. hade man ju druckit te, och sen mjölk. Och mjölken smakade sur, ljummen mjölk och jag trodde jag skulle spy på stället :S Oh herregud >.< Men jaja.

Flytta idag då. Stack till Expeditionen och fick nyklarna till lägenheten av internat- Lotta.
Men de blir efter Luciaträningen :P Hoppas folk kan hjälpa mig att flytta för jag har så sjukt mycket saker :S De är typ, allt jag har haft hemma är på skolan nu xD Alltså det jag använder då :P och knappt det. har nog en del jag inte använder så värst mycket på skolan också. Ska nog kanske börja ta hem lite kläder tror jag, Men sen och andra sidan blir de ju så att om jag ska iväg på fest på helgen och jag sticker dit direkt efter skolan så har jag ingenting att ha på mig :P Men what ever... Orka..
Happ.
Babaj Skriver kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0