Måndag....

Denna helgen har väl sett ut ungefär såhär;
Fredag: Efter skolan stack man direkt till Hässleholm. Skulle spendera hela min helg med Simon :o <3
Haha vi gjorde inte så mycket den dagen. Simon sov hela tiden xD haha :P Öhm. Sen minns jag faktiskt inte så mycket mer O.o
Lördag: Stack till Markan(?). Simon skulle bygga en distpedal till sin bas :P Haha, fan va uttråkad jag va. Det tog sådär 4 timmar. Det såg kul ut när dom byggde. Ville också fan xD haha Jaja. Sen när han var klar, stack vi och köpte typ pizza, stack hem och käkade, sen stack vi till Rocko för han hade fest. Simon blev full som ett svin och jah de va ju bara till att få honom hem när festen va slut :p Haha. Han är ju fan värre än syrrans ungar när han är full xP

Jaja, vi kom hem. Simon typ bara hade hunnit lägga sig ned sen sov han djupt.
Söndag: Skulle upp 10. Simon var bakis och han skulle spela på nån marknad eller va fan de va. Jaja :p inte mycket folk. Men fan va man frös O.o

Vi stack vid 12 och kom hem vid 5 tiden. Käkade och sen tyckte han att jag kunde sova hos honom tills idag så de va bara till att ringa mor och övertala och de gick xD
Gick och la mig vid tio- tiden så jävla trött jag va. Sen kom Simon upp och typ började måla sin distpedal? xD haha :P jaja
Sussa sen
Idag: Vadå svårt att komma upp? O.o
jaja. Gjorde vid sig, packade sina saker, frukost sen stack man.
Vill fan inte till skolan.

Åjå.

hupp. sen va det skola, ´jetekul...
Va hos skolsystern idag. Pratade lite allmänt om mig om man säger som så. Hon är snäll. Öppnade upp mig helt för henne och berättade mina fina problem med pappa där hemma och bölade lite sådär....
Jaja.

Alltså va fan. Mina halsmandlar har svullnat upp igen.. Har lust att skära loss dom så jobbiga dom är :@ Va fan, så fort man drar på sig en liten jävla förkylning då blir dom fan stora som luftballonger.
-.- Så jag kunde inte va med på idrotten idag. Vi hade simning. Jag ville också plaska runt i vattnet -.- De enda jag gjorde va typ, gick runt och sen hjälpte jag Hitler med vem som hette vad utav dom som simmade... Underhållande.

Imorgon har vi S O V M O R G O N!!!
Till kvart i ett :O FATTA SÅ SKÖNT O.o
:D :D vadå sova? Behöver jag. Helt jävla seg idag ffs.
Göött.
Fast sen efter lunchen har jag APU som inte är lika roligt -.- Och hälften av dom som ska ha APU imorgon kommer antagligen inte bara för att de blir så jobbigt med bussar och skit. Så kan väl gissa på att de blir 3 pers som ska mocka hela Valackstallet.
Drygt.

Åjå. Babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0