6 December 2007

Hänt idag:
Va på gångvad idag. Jag, Jenny, Kamilla, Liz och Tessan mockade halvan Nya Stallet. Det gick faktiskt rätt fort (: Fast vi hade lite stressigt när vi skulle göra vid hästarna.
Red Mio idag igen. <3 ^^
Vi gick igenom programmet till dressyrryttartestet.. De va enkelt. Fast jag kommer inte ihåg något av det xD hahah.
Jaja. Red för Sussie idag. Hon är bra. Kul med en riktig dressyrintruktör för fan.
Haha fick äntligen till sitsen idag :p Brukar alltid ha mina småfel hela tiden. Har en tendens att glo ner på hästens bog hela tiden i vanliga fall xD hahaha vilket gör att jag trillar ihop och har världens fulaste sits O.o Men jaja (:
Efter ridningen gjorde man de vanliga, tog ut hästarna och putsade dom satans sakerna. Öh. Jag fattar inte varför man ska göra de varje gång. Jag menar, dom känns så äckliga till slut. De är som att någon har gnuggat sitt fettiga hår och lite typ baconfett på lädret :S

Jaja. Lunch efter gångvad. Och sen va de GRÖNA K O.o
haha :P Jaja Men nu har vi vikarie, Anette och hon är typ hundra gånger roligare än vad Palm är.. Haha Fan va vi satte igång med att komma med sjuka diskutioner xD haha Och varje sak vi tog upp, skulle Anette kolla upp bara för att vi ska få reda på hur det är egentligen skit och mög xD haha lol

Sen slutade man 14.10
Stack till lägenheten, duschade, fick lust att fixa håret och sminka mig med brist på saker att göra i väntan på kvällsmat. Håret blev gulligt varjefall xD inget speciellt. Men de blev någorlunda fint. Jag har så satans kort hår så har jag det lockigt så typ krymper håret sådär 1dm så att man ser ut som ett jävla skatbo i huvet. Och plattar jag det så blir de bara lockigt när man kommer ut. Så jah. lät det va lockigt men typ platade underhåret, luggen och topparna. Så de blev väl lite längd i de xD haha :P Lol

Orka..

Skriver bara en massa onödigt skit bara för att ha någt att göra. Tidsfördriv.
Fatta att man gör så många onödiga saker, bara för att man ska få tiden att gå här i Östra? Snart får man väl för sig att göra en massa skit också.. Nej men. SKoja. Aldrig. jag är inte sån. Jag är en snäll flicka ;D haha
Ejah..

Ikväll är det PYSSELKVÄLL!!! :O
hahha omg :P Jaja, det ska nog bli spännande xD

Måste ta ut pengar. Måste handla cigg -.-
Men egentligen borde jag sluta röka istället, men de har jag sagt nu i 2 år snart och de har fortfarande inte hänt något. Jo försökt men hur jävla lätt är det när 2/3 av ens kompiskrets röker..
Fan va illa.

Usch ja.. Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0