5 December 2007

....

Jag vet inte längre..
Fan

Varför ska jag va sådan.
Okej, ni kanske inte har något med detta att göra. Men jag måste bara skriva nu..
1. Jag är en jävla kall person
Varför: Pga min pappa. För 4 år sen blev jag misshandlad av min pappa. Sen dess har jag varit rädd för honom, jag älskar inte min pappa.. Jag vet inte vad han betyder för mig längre. Jag pratar sällan med min pappa och dom gångerna jag pratar med honom är när vi bråkar. Jag vet inte om ni vet hur det är att inte ha en pappa. Jag känner inte min pappa men ändå har jag bott med honom hela mitt liv. Och pga detta som har hänt, vågar jag inte visa känslor, jag är kall. Jag kan vara artig och så, men att verkligen ta emot ex komplimanger osv har jag svårt för.
Och även pga detta så har jag börjat ljuga för min mamma. Fattar ni hur jobbigt det är? Tror jag inte. Jag vet fan inte hur jag ska beskriva allting. Men det känns så jobbigt. För den enda personen jag verkligen bryr mig om, ljuger jag för även om jag hatar det, jag trotsar henne konstant. Hade jag gjort så mot pappa hade jag inte brytt mig. Men mamma.
Och för de andra varför jag är så kall är väl kärleksproblem. Det har ju alla. Men när man börjar älska någon, en person som verkligen har betytt något för en, så tar de bara slut. Jag hann inte ens säga det till honom. Blev helt knäckt. Och nu vågar jag knappt inte ens bli kär igen bara för att jag är rädd för att bli sårad.
Fan va patetisk jag är.
Men jah.. 
 
Helt tom i huvudet just nu. Vill skriva av mig mer men jag har inte ord kvar.

Varför kan inte livet va en dans på rosor? /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0