4 december 2007

Jag vet inte. Känner mig helt depp idag /:
Har vatt riktigt seg hela dagen också.
Men men..

Hade prov idag i hästteori om hästens beteende. Jättekul. >.<
Hoppas de gick bra. Hade varit kul med ett MVG till ;D haha

Jaja. Slutade typ halv elva den lektionen.

HAHA
Jag, Ronja, Therese och antagligen Jenny ska ha projektarbete att rida in en kossa och en häst, så ska vi se vad skillnaderna blir, om de är lättare att rida in kossan eller hästen ;D haha :P Men ja. Kanske :P

Får väl se hur de blir. Är mer sugen på att ha något annat. Men rida in en kossa verkar skitkul xD
Men själva projektet ska va något med hästar så jah.
Hmm.. Haha. JAG VET!
Kan starta ett voltigelag O.o
 Lol så är jag tränaren för de är ingen annan jävel på denna skolan som vet hur de går till mer än jag xD haha
Fan va najs :D
jaja. Lär väl se hur de blir. De ska ändå inte påbörjas på riktigt förrän i 3:an xD

Men men.
Jaja. Den lektionen slutade varjefall vid halv 11. Stack och käkade, gick upp till lägenheten och bara satt där.. Fan va segt. Jo jag handla cigg också. Men ändå. Vad spännande liksom.
Borde sluta röka.. Har fan inte råd med att röka xP

Hade luciaträning kvart i ett. Haha de va verkligen ingen som va på sjunghumör idag. Tyckte alla lät som skit xD Herregud.
Usch ja.
Sen så har man ju bara slappat sen klockan 2. Riktigt drygt.
Ska till väla sen med Sabbe och några andra. Inte för att man ska handla något, utan mer bara för att ha något att göra.
Ska nog räkna matte sen. Ligger efter säkert med sådär 60 tal >.<
Ska va typ på 2070 tills på fredag och jag har bara börjat på de nya kapitlet :S
Orka matte.

haha jag och Sabbe hade kul igår. Tyckte vi varjefall xD
Stod på balkongen och rökte
Jag: Gudmorshora från Estland.
Båda börjar flabba som in i helvete.
Sabbe: Vårt nya motto är Estland.
Jag: Haha what?

Lite senare
Sabbe: Alltså jag vill också ha pynt på vår balkong. Haha. Ingen på första våningen har det.
Jag: *tittar upp till andra våningen* Men dom är överklass.

Haha xD ejah..
Kul kan man ha.

Fick reda på igår av Anna och Cecilia att i stort sett hälften av skolans killar tycker jag har snygg röv.. Så ville dom inte säga vem. Hahaha xP
Omg. Jaja xD
Cecilia: haha jag vet att dom skabbiga bönderna på skolan tycker att jag har snygg röv..
Hahaha.. xD

Fan vilka konversationer.

Och engelskan igår. Jag, Tessan och Ronja satt och snackade om hängpattar och väldigt långa bröstvårtor. Eller jah vi kom in på ämnet via de där med att äldre ungar fortfarande blir ammade xP
Haha :P

Ronja: Tänk så sätter man ett sugrör på bröstvårtan så får ungen suga ur det. Så blir ju bröstvårtorna så jättelånga. Men då får man ju inte ta av sugröret. Så blir de tillslut att hela bröstvårtan fyller ut hela sugröret och då ska man ta av det.. Fan va dom sticker ut då..
Jag: Haha, fan va många tuttpiercingar man kan ha då xD
Tessan: Jah så bara riktigt står dom rakt ut i vädret.

Normalt..
Vi flabba rätt mycket den lektionen xP

Usch ja. Babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0