22 December 2007

Hej baksmälla..
Öh.

haha de va rätt najs igår xD
Jag och Jenny hade typ absolut ingenting att göra, så vi supa hemma hos mig. Blev rätt bra dragna.

Jag skulle typ byta skiva och så snackade vi något om en låt på jägers
Jag: ..Så va de den låten. Men vänta, va du där?
Jenny: Ja pucko, hur hade du annars kommit dit?

HAha hade helt glömt bort att jag va där med henne xD idi...
 
Sen stack vi ut, ringde Amy av nån jävla anledning och otroligt nog va hon i eslöv på mötesplats 0413, så vi stack dit :P haha
Polisen va där men dom märkte ingenting. Blev lite orolig faktiskt för jag hade nog fått i mig en aning för mycket.
Aja. Gick in, hälsa på, snacka med fritidsledare i sammanlagt 45 min. Jenny höll på att somna där hon stod. xD haha
Sen stack vi och på vägen hem så fick vi en sån super idé att sno en julgran. ?
Ville se hur lätt de va att sno en julgran vid en julgransförsäljningsplats vid ett polishus och de gick skitbra xD haha
Jaja, så då konka man då hem en julgran, ställde den i balkongen och sen käka vi.
Haha. Mamma och pappa kom hem och efter en stund hör man mamma ropa på mig

Mor: Varför står de en gran i balkongen?
Jag: Haha öh. Vi tog den :P
Mor: HAhaha vah? Varför det?
Jag: Äe vi ville bara se om de gick att sno en julgran. Och de gick

Haha :P va fan.

Men men. Roligt va de :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0