2 December 2007

Helgen har sett ut såhär:
Fredag: Mådde så jävla dåligt så fick åka hem. Typ la och sov hela dagen. Vid sjutiden stack man till Jasse. Softade, tog en öl och kollade på film :P Stack hem, käka sov.
Lördag: Öhm. Inte mycket. Stack till Lindex med pappa för jag va tvungen att köpa nya svarta strumpbyxor. Åkte till sån Secondhandaffär sen. Hähä. Träffade Maria, min gamla tysklärare där xD Lite kul sådär :P 
på kvällen gjorde man sig i ordning. Jasse kom till oss sen stack vi på Makedonsk fest ;D haha Jasse blev helt glad över att hon lärde sig tre nya danser :P Hon kommer dock inte ihåg dom ;P 
Va på den festen till typ tio. Sen åkte vi hem först till mig för att hämta saker, sen till Jasse. Käkade, bultade på oss kläder sen körde vi till Marieholm för att festa. Shit va alla va döda :P Varav Lonte va helt väck.  xD haha Han satt och flabba ihjäl sig åt ingenting xD Dom som va där va Amy, Mia, Angelica, Nom, Lonte, Dini, Victor, Andrea, Jossi(?) och han som ägde lägenheten, Dardan tror jag han hette xD Åjå. Va lite sådär kul att träffa folk från gamla skolan igen (:
Sen åkte man hem. Jag trodde jag skulle dö. Hade syrrans röda pumps på mig och de va så satans jävla kallt ute :S
När man kom hem till Jasse så skulle vi sova i stugan och där va fan ta mig kallare än vad det var utomhus >.<
Jaja, vi somna så småningom med värmefläkten mellan oss xD haha.
Idag: Vakna vid 8. Stack in till huset för att gå på dass, sen käka jag frukost. Gick tillbaka till stugan, hämta cigg, väckte Jasse för att fråga om hon ville ha. Ville hon inte. Anyway. När man hade rökt klart gick man in igen. Jasse kollar på klockan;
- Va fan. Klockan är ju bara nio! Inte konstigt att jag är så trött. Trodde klockan va sådär vid tolv
Haha :P

Åjå..

Tvätta idag. Jetekul..

image6
Kusin- Vitamin




Förresten...
Längtar tills nästa helg!!! Träffa min NattWardshora då :D
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0