15 December 2007

Denna veckan har väl sett ut såhär.
Tisdag: Åkte hem. Mådde så satans dåligt /: Blivit sjuk under natten så jah de va ju bara till att åka hem. Ringde Cecilia och sa det till henne att jag antagligen skulle hem och undrade hur jag skulle göra med provet jag skulle ha nästa dag. Fick lov att göra de på måndag nu nästa vecka.

Onsdag: Legat hemma. Blev helt fusterad över att jag inte hade något att göra. Lussevaka och allt och då vill man inte sitta hemma :P Haha fick trots att jag va sjuk, åka till Jägersbo med Jenny J. INTE VÄRT DET xD
Mors villkår till att jag fick åka va att jag skulle sluta röka /: Sluta röka är väl bra. Men 140 kr för lussevaka på Jägers där dom har samma musik varje gång varav en tredjedel va högstadieelever när de åldersgränsen va 16-18 va inte så kul heller... Påminn mig att jag aldrig ska dit igen.


Torsdag: Hostan blev värre. Kunde knappt andas mellan hostattackerna.. Fy helvete för de.
Stack till vårdcentralen med far. Mor hade bokat tid för mina halsmandlar är inte som dom ska. Och jah dom tog prover som vanligt för sådär 5:e gången. Och samma besked som alltid. "Du har något virus bla bla"
Läkaren trodde de kunde ha med nån allergi att göra så jag skulle gå på tabletter, men saken var den att dom tabletter innehöll laktos vilket jag inte tåler så de va ju bara till att låta bli :P

Fredag: Mor ringde till Vårdcentralen och berättade det om tabletterna. Dom skulle ringa oss på måndag.
Syrran & co kom hit. Som vanligt endast för att mamma skulle göra pannkakor :P Haha jävla lata människor xD
Dom sov över och som vanligt sover ju mor och far inne på mitt rum på bäddsoffan med syrrans minstig mellan sig. Jag tåler inte när de är ljud på natten när jag ska sova. Och min far snarkar. Vill ju inte påstå att jag är tystare men jag klarar inte av sånt :P Är van vid tystnad :P Fan vilka spel jag fick. Slutade med att jag gick och la mig i köket vilket nog inte va mycket bättre. För något annat jag inte tål om nätterna är klockor. Och att kylskåper och frysen brummade på där inne va ju inte bättre de heller xD
Gjorde ett försök att sova inne på mitt rum igen och lyckade somna. Men blev väckt av antingen att jag fick en hostattack klockan 6 på morgonen eller att syrrans minsting vaknade och började gråta. Hopp
Inte mycket sömn inatt inte.

Lördag: Har inte gjort mycket idag. Följde med mor och syrran för att handla. Sen när mamma skulle dra sig mot jobbet..
 Mor: Glöm inte att hämta upp mig sen
Jag: Nej då, jag kommer och hämtar upp dig med cykeln..

Haha eller inte ;D

Ska tvätta nu klockan fyra. Måste få rena kläder och framförallt underkläder O.o Har nog inga underkläder som är rena längre.
Sen ikväll ska man chilla med Robin dvs om det inte är någon fest ikväll. För då drar vi dit.
Hopp.

Försökt plugga lite till engelskan. Fy så tråkigt det är :S Har aldrig varit så tråkigt att plugga.
Kan nästan gissa på att jag kommer att läsa igenom det mesta bara sådär högst 3 gånger sen får jag förlita mig på att jag har lyssnat och varit med tillräckligt på lektionerna för att komma ihåg resten xD haha
I det här fallet är även matte roligare. Och matte är inte så himla kul..

Jaja. Nu ska jag sluta klaga. Försöka plugga vidare om jag orkar.
Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0